Pages

Monday, January 3, 2011

First 2011 Blog Post/ O primeiro blog post de 2011

Well I can believe it already 2011, 2010 was a year with a lot of changes in my life and around the world.
2011 Is a decisive year for myself because I’m going to graduate high school and take a big step which is going to college I hope to learn a lot and carry all the knowledge that I had gain till today forever.
For my family and some of my friends which is far all way from me I love to tell them that I’m going back, and for my other family and friends  that I build in here I like to thank them for everything they had done to me they are unforgettable and I will carry them in my heart forever.
Happy New Years
Gente nao da pra acreditar que ja e 2011, 2010 foi um ano de muitas mudancas e perdas em minha vida e em todo mundo tambem. 2011 e um ano decisivo em minha vida porque estarei me formando em Burlington High School e vou dar um passo enorme que ira me ajudar muito em minha vida que e ir para faculdade.Espero que eu guarde toda a minha esperiencia adiquirida ate hoje e adicione muito mais a ela.
Para minha familia e amigos adoro informa los que voltarei para minha casa, e para a minha familia e amigos que contrui aqui eu gostaria de agradecer for tudo oque fizeram for mim e sempre careguarei eles no meu coracao.
Feliz Ano Novo

No comments:

Post a Comment