Pages

Friday, October 22, 2010

New start/ um novo comeco

Hmm I decide to make my blog more about me and what I like to do. I had some inspirations by visiting my friend’s blogs from Brazil and I decide to rebuild my blog. Every blog post from now on I will have my English version which is not really good and my version in Portuguese so my friends and people from my country can read it too.
This change is going to take a little bit of time but I hope I start my new blog pretty soon.

Thank you
Rafaela Ramirez
Lets do this!


Hmm eu decidi a transformar meu blog em algo q eu possa me espressar e mostrar as coisas q gosto de fazer e mostar minha personalidade. Todos os blog post que fizer irei ter uma versao em Ingles e outra em Portugues para que pessoas do brasil possam ler tambem e espressar suas ideias.
Vou comecar a modificar meu blog hoje vai levar alguns dias para eu comecar fazer post mais estou trabalhando bastante para botar minhas ideias na net o mais rapido possivel.

Obrigada ..
Rafaela Ramirez

1 comment:

  1. Rafaela,

    I am so glad that your blog will now be accessible to both English and Portuguese Readers!

    ReplyDelete